1: کد لایسنس دوره را فراموش کرده ام، چگونه می توانم به آن دسترسی داشته باشم؟
ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید:
از ستون سمت راست، گزینه "سفارش ها" را انتخاب کنید؛ سپس در صفحه باز شده، دوره خریداری شده را انتخاب کنید و دکمه "نمایش" را فشار دهید.
در صفحه باز شده، می توانید کد لایسنس دوره را مشاهده کنید:
2: چگونه می توانم سوالات و اشکالات خود را از استاد دوره بپرسم؟
وارد پنل کاربری تان شوید و گزینه "درخواست های پشتیبانی" را انتخاب کنید:
در گام بعدی، در صفحه باز شده، دکمه "درخواست پشتیبانی جدید" را انتخاب کنید:
حال در فرم باز شده، در قسمت انتخاب بخش، گزینه "ارتباط با مدرس دوره" و در بخش موضوع تیکت، گزینه"طرح سوال در ارتباط با دوره" را انتخاب کنید. در بخش انتخاب دوره، تمام دوره های خریداری شده شما نمایش داده می شود و می توانید با انتخاب دوره، به طرح سوال بپردازید.