1: کد لایسنس دوره را فراموش کرده ام، چگونه می توانم به آن دسترسی داشته باشم؟
ابتدا وارد پنل کاربری خود شوید:
از ستون سمت راست، گزینه "سفارش ها" را انتخاب کنید؛ سپس در صفحه باز شده، دوره خریداری شده را انتخاب کنید و دکمه "نمایش" را فشار دهید.
در صفحه باز شده، می توانید کد لایسنس دوره را مشاهده کنید:
2: چگونه می توانم سوالات و اشکالات خود را از استاد دوره بپرسم؟
وارد پنل کاربری تان شوید و گزینه "درخواست های پشتیبانی" را انتخاب کنید:
در گام بعدی، در صفحه باز شده، دکمه "درخواست پشتیبانی جدید" را انتخاب کنید:
حال در فرم باز شده، در قسمت انتخاب بخش، گزینه "ارتباط با مدرس دوره" و در بخش موضوع تیکت، گزینه"طرح سوال در ارتباط با دوره" را انتخاب کنید. در بخش انتخاب دوره، تمام دوره های خریداری شده شما نمایش داده می شود و می توانید با انتخاب دوره، به طرح سوال بپردازید.
3: چرا هنگام پرداخت هزینه دوره، گیرنده وجه، "آیدی پی" می باشد نه خود کالج؟
اصولا پرداخت هزینه خدمات در فضای مجازی از دو طریق زیر انجام می پذیرد: 1: پرداخت از طریق درگاه بانک: در این حالت هزینه پرداختی شما، به طور مستقیم وارد حساب شرکت می شود. 2: از طریق سیستم پرداخت یار: این شیوه جهت سهولت فرآیند پرداخت در کسب و کارهای نوپا بوجود آمده است و شیوه آن به این صورت است که یک شرکت واسطه فینتک، هزینه را از شما دریافت می کند و سپس آن را پس از کسر کارمزد، به حساب صاحب کسب و کار واریز می کند. نمونه های مختلفی از شرکت های پرداخت یار در ایران وجود دارند که از جمله معروف ترین های آن می توان به آیدی پی و دیجی پی (پرداخت یار دیجی کالا) اشاره نمود. ما در کالج ابزار دقیق، از پرداخت یار "آیدی پی" استفاده می کنیم که یک بستر کاملا امن در تراکنش مالی شما می باشد.
4: چگونه می توانم به عنوان مدرس، با کالج همکاری کنم؟
یکی از شرایط اصلی ارایه دوره ها در کالج، تجربه عملیاتی مدرس، در زمینه ابزار دقیق و یا سیستم کنترل می باشد. در صورت تمایل به ارایه دوره، می توانید پس از عضویت در سایت، از طریق پنل کاربری، وارد قسمت "درخواست پشتیبانی" شوید و در قسمت انتخاب بخش، "ارتباط با کالج" انتخاب نموده و سپس موضوع تیکت را، "درخواست همکاری" تعیین کنید. همچنین فایل رزومه به روز شده خود را به عنوان ضمیمه پیام ارسال کنید. همکاران ما پس از بررسی رزومه تان، با شما در تماس خواهند بود.
5: چگونه می توان یک دوره را برای پرسنل شرکت مان درخواست دهیم؟
کالج، برای برگزاری دوره های شرکتی تمهیدات خوبی اندیشیده است. بدین منظور می توانید با شماره پشتیبانی 09220687595 در تماس بوده و یا درخواست خود را از طریق ایمیل support@instrumentcollege.ir ارسال نمایید. رویه همکاری با شرکت ها بدین صورت است که یک قرارداد بین دو شرکت منعقد می گردد و پس از آن، لیست پرسنل از طریق شرکت کارفرما به سمت کالج ارسال شده تا بر اساس آن، نسبت به تعریف دوره برای این عزیران اقدام شود. یکی از مزیت های دوره های شرکتی آن است که پرسنل می توانند نسبت به رفع مشکلات عملیاتی خود از مدرس دوره مشورت بگیرند که می تواند زمینه ساز رفع مشکلات عملیاتی آن شرکت نیز باشد. همچنین در صورت تمایل کارفرما، مدرس می تواند پس از تکمیل آموزش همکاران، یک روز را به صورت حضوری در شرکت کارفرما حاضر شده و نسبت به رفع اشکال همکاران بپردازد. در پایان دوره نیز، آزمونی از همکاران گرفته می شود که نتیجه آن، به کارفرمای محترم منعکس خواهد شد.
6: چگونه می توان نسبت به یک موضوع، ثبت شکایت کرد؟
می توانید وارد کاربری خود شوید و در بخش "درخواست های پشتیبانی"، دکمه "درخواست پشتیبانی جدید" فشار دهید. در صفحه باز شده، بخش را "ارتباط با کالج ابزار دقیق و سیستم کنترل" و موضوع تیکت را "ثبت شکایت" انتخاب کنید و سپس متن خود را وارد نمایید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهند بود.